Support

Det är viktigt för oss på ProBITS att du får den bästa möjliga upplevelsen av våra tjänster. Vi vill därför ge dig så bra support som möjligt! Läs svaren på våra vanligaste frågor i vår FAQ eller kontakta vår support om detta inte hjälper.

  • Hur laddar jag ner appen?
    ProBITS-appen finns för iOS och Android. Om du har en iPhone eller iPad (iOS) går du till Apple Store och söker efter ProBITS. Om du har en Android mobil eller surfplatta går du till Google Play Store och söker efter ProBITS.
  • Jag får ingen inbjudan till appen
    När du läggs till som användare i Appen (om du är användare) eller i administrationsgränssnittet (om du är coach eller administratör) så ska du få en inbjudan via e-post. Vanligtvis kommer detta e-postmeddelande att hamna i din inkorg inom 5 minuter från att du lagts till i systemet, men i vissa fall kan detta meddelande… Fortsätt läsa Jag får ingen inbjudan till appen
  • Jag har problem att logga in
    Om du har problem med att logga in, ska du först kontrollera att du har skrivit in rätt användarnamn (din e-postadress), och när det är klart ska du kontrollera att du har skrivit in ditt valda lösenord rätt. Om du är osäker på att du skrivit in rätt lösenord kan du trycka på ögon symbolen… Fortsätt läsa Jag har problem att logga in
  • Jag vill återställa mitt lösenord till Appen
    Börja med att trycka på länken “Glömt ditt lösenord?” som finns på inloggningssidan på appen och därefter öppnar sig en ny sida som heter “Återställ lösenord”. Skriv sedan in din e-postadress och tryck på knappen “Återställ lösenord”. Du kommer nu få ett meddelande om att ett e-postmeddelande har skickats till dig för att du ska… Fortsätt läsa Jag vill återställa mitt lösenord till Appen

Om du inte hittat ett svar på dina frågor kan du använda nedan formulär för att kontakta vår support.